Sürecimizin işleyişini kısaca tarif etmemiz gerekirse;

  • Talepleriniz web sitemiz üzerinden, e-posta, telefon, faks aracılığıyla ya da şahsen alınır.
  • Talebiniz alınır alınmaz müşteri temsilcimiz tarafından talebinizin alındığına dair cep telefonu, mail ya da mesaj yoluyla bilgi verilir.
  • Alınan talebin ilk değerlendirmesi yapılarak ilgili uzmanımıza konu aktarılır.
  • Uzmanımız konuyu inceleyerek müşterimizle temasa geçmeden önce talebin içeriğiyle ilgili bilgi sahibi olur.
  • Uzmanımız müşteri ile temasa geçerek çözüm için yapılabilecek uygulamaları sunar ve mutabık kalınırsa sorunun giderilmesi için çalışmalara başlanır.
  • Süreç tamamlandıktan sonra uzmanımız tekrar müşteriyle temasa geçerek memnuniyetsizliğinin giderilip giderilmediğine dair bilgi alır.
  • Eğer sorun giderilmişse şikâyeti kapatır, giderilmemişse süreci müşteri memnuniyeti sağlanana kadar işletir.
  • Müşterimizin onayıyla, o ay içerisinde şikayette bulunan toplam müşteri sayısının % 25'i aranarak memnuniyetleri müşteri temsilcimiz tarafından ölçülür.
  • Müşterimizin, sürecin işleyişi esnasında personelimiz hakkında herhangi bir şikayeti olursa tutanak tutularak konu incelemeye alınır.
  • Yapılan tüm görüşmeler hizmet kalitesi amacıyla kayıt altına alınır.